    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Date: Fri, 20 Apr 2018 22:14:50 +0200

    > Zaden system nie oparty na szklanej kuli jesli nie dostanie wsadu nie bedzie
    potrafil nic zrobic. Upowszechniaj koniecznosc jazdy z wlaczonym netem i gpsem, nawet
    jak sie z tego nie korzysta. W Lodzi nie mam zastrzezen co do dzialania smartfonowej
    nawigacji googla. Dobrze wytycza trasy, informuje o korkach, proponuje alternatywne
    trasy w przypadku korkow.

    Zauważyłem, że gdy quasi-korek jedzie nonstop choćby np. 10km/h to
    nawigacja swmartfonowa sobie jakoś radzi. Jednakże przy totalnym
    parkingu na środku drogi - zero podpowiedzi. Być może związane jest to
    ze specyfiką trasy jaką się poruszam. Nie wiem. Ma do dyspozycji może ze
    3 warianty zaledwie.

    Co do "szklanej kuli" - nie bardzo wiem co tu wróżyć. Jeśli sam w Google
    widzę "zieloną" drogę równolegle do tej, którą się poruszam (czerwoną i
    widzę sam, że wszyscy stoją), to wybieram ją i sporo zyskuję. To samo
    mogłaby zaproponować nawigacja a jednak tego nie czyni z jakiegoś
    względu. Nie trzeba wróżyć skoro widać gołym okiem na ekranie, że można
    sporo czasu zaoszczędzić. Yanosik rzadko kiedy cokolwiek proponuje ale
    Google widzą obłożenie alternatywnych dróg. Mimo to ignorują to. Być
    może, gdyż alternatywna droga jest betonowa a nie asfaltowa więc
    kategorii nie nadającej się do zaproponowania. Cholera ich wie dlaczego
    opcja nigdy się nie pojawia, choć mnóstwo razy, w ciemno z niej korzystam.

    Czy to takie trudne napisać algorytm sprawdzający trasy i czas przejazdu
    nimi? Na studiach takie algorytmy robiłem w ramach laborek. Zupełnie nie
    rozumiem dlaczego rozważasz opcję wróżenia pomimo jednoznacznych danych.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek