  • Data: 2018-04-21 13:15:18
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-04-2018 o 11:42, Marek S pisze:

    > Na wszelki wypadek sprawdziłem. Mam. Ta opcja od czasu do czasu zadziała
    > nawet, choć rzadko kiedy.

    Naprawdę dziwne, bo oprócz tego że yanosik gryzie mi się z najnowszym
    androidem i często nie chce złapać gps, pomimo że inne programy akurat z
    niego korzystają, to jak już złapie, to wyznacza naprawdę nieźle i korki
    omija.

    Aczkolwiek używam go sporadycznie, tak jak pisałem - podczas dalszych
    wyjazdów.