  • Data: 2018-04-21 13:20:28
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-04-2018 o 11:54, Alf/red/ pisze:

    > A to ciekawe, bo miałem "standardowy".
    > Po pierwsze czemu mam taki, skoro "od zawsze" siłą Y była właśnie
    > umiejętność omijania korków? Jeśli w pewnej wersji wprowadzili
    > przełącznik, to domyślnie powinni go ustawiać właśnie na "omijaj korki"
    > chyba.

    Od kiedy pamiętam nie była to domyślna opcja chyba.

    > Po drugie, jeśli mam jakiś statyczny, to czemu z Radomia na Bielany
    > pokierował mnie przez Raszyn, a potem równoległą wąską uliczką?

    Może uznał, że to najszybsza trasa?
    Nikt nie mówił że algorytm "omijaj korki" oznacza "jedź najszybszą
    trasą" i że ten standardowy sposób nie uwzględnia ruchu na drogach.

    Może przecież być tak, że najszybsza czasowo trasa jest akurat ze
    staniem w korku (zwłaszcza gdy korek na 5 minut tylko), a trasa
    omijająca jest dłuższa czasowo, ale w korku nie staniesz.