    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Date: Fri, 20 Apr 2018 22:53:22 +0200

    W dniu 2018-04-20 o 22:32, Alf/red/ pisze:

    > Czytałem jakieś streszczenie naukowej pracy z wyliczeniami amerykańskich
    > uczonych (więc muszą być prawdą, wróć, oparte na Googlu), że już 20%
    > kierowców z nawigacją antykorkową spowoduje, że tak dużo ich zostanie
    > skierowanych gdzie indziej, że ... zakorkują także tam. W dodatku tamte
    > korki będą się rozładowywać wolniej.

    Sądzisz, że zatem jest ok, że nawigacja w niektórych sytuacjach, o
    jakich wspomniałem nie proponuje objazdów? Bo moim zdaniem nie.
    Nawigacja powinna pokazywać szybszą trasę. Jeśli skieruje ona zbyt wielu
    kierowców na nią, to trasa powinna stać się gorszej przejezdności.
    Osobiście krytykuje algorytm unikania alternatywnych objazdów.

    > Co do Yanosika: też się sparzyłem, ze dwa tygodnie temu wracałem do W-wy
    > od strony Radomia. Już dwie godziny wcześniej w radio mówili, że kipisz
    > na węźle S7, więc jak mnie skierował na Raszyn, to się nawet nie
    > zdziwiłem. Potem w Raszynie kazał jechać równoległą do głównej (czyli
    > koło kościoła w Godebskiego), co było dyskusyjne, bo jakoś nie widziałem
    > korka który by trzeba omijać. A potem kazał wrócić na S7, gdzie...
    > wszystko stało, i dotarcie do zjazdu w Aleje (1,3km) zajęło chyba z pół
    > godziny.

    No więc właśnie. Yanosik ma dziwne algorytmy. Czy na prawdę wszyscy
    informatycy są już w GB, że nie potrafią nikogo kompetentnego zatrudnić?
    Skoro kierowca przejeżdżający tą samą trasę pierdylion razy daje sobie
    radę z omijaniem korków, to czemu Yanosik i Google tego nie potrafią?
    Nie potrafię odpowiedzieć. Google też dalekie są od ideału ale radzą
    sobie lepiej. Temat od strony informatycznej nie jest trudny...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek