  • Data: 2018-04-21 23:14:41
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek S" wrote in message news:pbf1u5$uvf$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie mam pojęcia. Akurat tą drogę przytoczyłem bo w pamięci mi utkwiła ale
    > są inne. Choćby wspomniany przejazd dolnym Sopotem. Kierowcy tak się
    > remontów przestraszyli w tej części miasta, że niewielu z nich zapuszcza
    > się tamtędy więc paradoksalnie przejazd stał się bardzo sprawny. A mimo to
    > obie nawigacje milczą na ten temat.

    >Ok, dzięki. Widzę, że mają okres testowy, świetnie.

    Niestety, wszystkie testowane przeze mnie nawigacje (Yanosik, Automapa,
    Waze, Here, Google Maps, Naviexpert) nie sprawdzają się przy objeżdżaniu
    korków. A raczej - rzadko się sprawdzają. Jeśli znasz miasto, to bardziej
    użyteczne jest włączenie 'płaskiej' mapy z wyświetleniem spowolnienia na
    sąsiednich ulicach i wyznaczenie własnej trasy. Zdarzało mi się jechać z
    dwiema nawigacjami równocześnie, z których jedna zalecała mi skręt w prawo,
    druga w lewo, a ja jechałem prosto :-) (i moja trasa była chyba najszybsza).
    Natomiast pomóc mogą nawigacje w nieoczekiwanym korku i w nieznanym terenie.

    --
    Axel