  • Data: 2018-04-21 21:00:23
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-21 o 06:46, Cavallino pisze:

    > Waze to w ogóle porażka - trasy wyznacza domyślnie najgorzej ze
    > wszystkich, informacji o radarach i kontrolach nie ma - yanosik bije go
    > na głowę.

    Tak czytam i mam wrażenie że większość tu piszących nie wie że Yanosika
    można odpalić w tle dla ostrzeżeń a do nawigowania używać innej
    nawigacji. Przynajmniej tak można na Androidzie.

    Ja dalej się miotam i między różnymi darmowymi. (waze, osm, google...) a
    płatną Automapą.
    Myślę że jeszcze trochę czasu upłynie zanim powstania wszytkomający
    dobrze działający program. Zawsze coś nie tak ;-(