eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
    Date: Sat, 12 May 2018 17:55:40 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 35
    Message-ID: <pd72pl$dsp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl> <pd1g86$vaf$1@node1.news.atman.pl>
    <5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd4uvl$12a$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-18-182.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1526140533 14233 89.64.18.182 (12 May 2018 15:55:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 May 2018 15:55:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
    X-Antivirus: Avast (VPS 180512-2, 2018-05-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241162
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    news:pd4uvl$12a$1@sunflower.man.poznan.pl...
    >W dniu 10.05.2018 o 17:01, brum pisze:
    >
    >> Żeby chociaż ktoś się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
    >> znów złożę reklamację na słabe światło księżyca i zobaczę ile oddadzą.
    >
    > Operatorzy mają już wypracowaną procedurę na takie przypadki: automat
    > kalkuluje, czy opłaca się uznać reklamację czy nie. Przy czym w drugim
    > wypadku nie stosuje się już metody 'nie uznajemy reklamacji i co nam pan
    > zrobisz' tylko po pewnym czasie wypowiada się abonentowi umowę pod byle
    > pretekstem.

    Rozumiem, że nie jest to tzw. usługa powszechna?

    >
    > Ja stosuję u siebie tą drugą metodę już na etapie zawierania umowy, co
    > skutkuje niemal zerowymi problemami z obsługą klientów. Jak widzę, że będą
    > z pacjentem kłopoty, bo koleś jest z gatunku szukacza dziury w całym, to
    > po prostu aktywnie odmawiam zawarcia umowy. Ostatnio nawet jednemu takiemu
    > upierdzie napisałem wprost, że jego sposób podejścia do zawierania umowy
    > nie daje szans na harmonijną współpracę w przyszłości, w związku z czym
    > skorzystam z przysługującego mi prawa swobodnego wyboru klienta, podobnie
    > jak on może skorzystać ze swobodnego wyboru operatora.

    "Ponawiam" pytanie - OIDP, jakby to była u.powszechna, to nie było by tak
    łatwo odrzucić.
    Aby nie było tak:
    http://telewizjarepublika.pl/chrzescijanka-ukarana-z
    a-odmowe-pracy-przy-gejowskim-weselu-bronia-ja-setki
    -osob,40860.html

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: