eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-12 17:19:02
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    news:pd6346$fdk$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Reklama jest obecnie robiona głownie po to, żeby o niej mówić. Nieważne,
    > czy dobrze czy źle. Mówić, gadać, pierdolić, zwiększać zasięg rażenia... A
    > pato-streamerka to co? Może promilowi się rzeczywiście podoba, reszta
    > ogląda na zasadzie 'ja nie jestem taki pojebany', 'zobaczcie jakie
    > palanty'.

    Tylko ja się obawiam, że znajdą się tacy (a nie jest ich wcale tam mało), co
    naprawdę napierdzą na świeczkę w kierunku choinki - i może być tragedia. Co
    śmieszne, to śmieszne, ale są pewne granice, których nawet w zabawie
    przekraczać nie należy. Zresztą, co jakiś czas pojawia się, że reklama
    przegięła i muszą prostować.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...