eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
  • Data: 2018-05-12 17:55:40
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    news:pd4uvl$12a$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Operatorzy mają już wypracowaną procedurę na takie przypadki: automat
    > kalkuluje, czy opłaca się uznać reklamację czy nie. Przy czym w drugim
    > wypadku nie stosuje się już metody 'nie uznajemy reklamacji i co nam pan
    > zrobisz' tylko po pewnym czasie wypowiada się abonentowi umowę pod byle
    > pretekstem.

    Rozumiem, że nie jest to tzw. usługa powszechna?

    > Ja stosuję u siebie tą drugą metodę już na etapie zawierania umowy, co
    > skutkuje niemal zerowymi problemami z obsługą klientów. Jak widzę, że będą
    > z pacjentem kłopoty, bo koleś jest z gatunku szukacza dziury w całym, to
    > po prostu aktywnie odmawiam zawarcia umowy. Ostatnio nawet jednemu takiemu
    > upierdzie napisałem wprost, że jego sposób podejścia do zawierania umowy
    > nie daje szans na harmonijną współpracę w przyszłości, w związku z czym
    > skorzystam z przysługującego mi prawa swobodnego wyboru klienta, podobnie
    > jak on może skorzystać ze swobodnego wyboru operatora.

    "Ponawiam" pytanie - OIDP, jakby to była u.powszechna, to nie było by tak
    łatwo odrzucić.
    Aby nie było tak:
    http://telewizjarepublika.pl/chrzescijanka-ukarana-z
    a-odmowe-pracy-przy-gejowskim-weselu-bronia-ja-setki
    -osob,40860.html

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...