  • Data: 2018-11-28 12:49:18
    Temat: Re: Polska bogata
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-27 o 21:48, Shrek pisze:

    > To nie zawsze jest tak jak piszesz. Wiem że u nas to niepopularne ale na
    > przykład ja... wolę metro. A w lato czasem rower, częściej moto. Na
    > samochód niby mnie stać, tylko coraz mniej sensu w nim widzę.

    Ja, co prawda, w okolicach metra nie mieszkam, ale też nie widzę
    specjalnie sensu samochodem do miasta, po Warszawie wolę komunikacją
    miejską lub rowerem. Nie muszę stać w korkach, nie muszę szukać miejsca
    do zaparkowania. Nie muszę też wozić ciągle pełnych worków, czy inszych
    sprzętów, czym konieczność używania samochodu tłumaczy sporo "muszących
    jeździć samochodem po centrum".
    Samochodu używają głównie moje dzieci, one to nawet na wczasy jeżdżą
    samochodem. :D
    Również motocyklem po mieście już mi nie za bardzo pasuje, za dużo
    przebierania się na krótki wypad do centrum, poręczniej (i zdrowiej!)
    jest rowerem.
    Mojego Ducati używam tylko do dłuższych jazd, głównie do czerpania
    radości z jazdy, a litrowy silnik pozwala się cieszyć. :)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/