-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pomiar "zagrzania" turbiny
Date: Sun, 21 Sep 2014 21:25:43 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <lvn9a0$ta5$1@node2.news.atman.pl>
References: <lvm2md$kbg$1@node2.news.atman.pl>
<541f1365$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1411328128 30021 77.252.249.9 (21 Sep 2014 19:35:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Sep 2014 19:35:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.1.1
In-Reply-To: <541f1365$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545034
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-21 o 20:05, Tomasz Pyra pisze:
> Myślę że dla takiego zastosowania, spokojnie można założyć że
> temperatura obudowy jest wystarczająco zależna od temperatury wszystkich
> innych elementów, żeby użyć jej, jako najprostszej do zmierzenia.
> Może nie będzie to najdokładniejszy pomiar świata, ale za to najprostszy.
W sumie jest też tutaj inny kwas - na przewody olejowe - bez problemu
dorobię zamykane klipsy z czujnikami temperatury, na złączki czy na same
rurki zbrojone. A na całą obudowę - jak sensor pewnie przyczepić?
Niby mogę po prostu "wsadzić termoparę pod koc" ale poziom solidności i
pewności styku z żeliwem i dokładność pomiaru będzie nijaka.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.14 21:47 Tomasz Pyra
- 21.09.14 22:59 Lewis
- 22.09.14 00:21 megrimsES
- 22.09.14 10:27 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=