  • Data: 2019-09-11 19:09:43
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-11 o 18:15, mk4 pisze:
    Durne tłumaczenie. Powinna mieć tego świadomość i odczekać tyle czasu,
    > żeby coś będące za znakiem zmieniło pozycje i stało się widoczne.
    >
    > Nie widzisz - nie jedziesz.
    >
    > Komu dają teraz te uprawnienia? Ćwokom?

    Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
    drogę na której mógł zacząć hamować. Nie udało się, albo się przygapił,
    albo zasuwał, albo po prostu zamarł ze strachu. Zakładam, że hamulce to
    w ogóle miał.

    Oczywistym jest, że kobieta nie powinna zacząć manewru, ale z drugiej
    strony, czy będąc na jej miejscu na 100% zauważył bym motocyklistę?
    Tłumaczenia w stylu poczekaj aż coś wyjedzie z za znaku jest ... słabe
    delikatnie mówiąc.

    Jak dla mnie, to było tak, że kobieta nie zauważyła, skręcała zbyt
    powoli - ale to nie wykroczenie tylko słabość kierowcy.
    Motocyklista założył, że kobieta zdąży zjechać zanim on dojedzie i nie
    hamował. Niestety się przeliczył.

    Miłego.
    Irek.N.