eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPonowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale? › Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Date: Thu, 9 Jun 2016 02:14:35 +0200
    Organization: bulba
    Lines: 29
    Message-ID: <njacd9$c22$1@node1.news.atman.pl>
    References: <nhuup1$u9c$1@node2.news.atman.pl>
    <5743753a$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <nimk23$gfm$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156139076.dynamic-ra-02.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1465431273 12354 88.156.139.76 (9 Jun 2016 00:14:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Jun 2016 00:14:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.1
    In-Reply-To: <nimk23$gfm$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239075
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-01 o 14:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Różnica m.in. taka, że "Twoja" centrala musi wykonać ponowną próbę połączenia, i
    znów trafi na zajęty, lub nie.
    > Centrala wzywanego numeru mogłaby sama kolejkować chętnych (no powiedzmy 2-3
    pierwszych).
    > Inna sprawa, że gdy wzywany numer przestaje być zajęty, to dla odmiany wzywający
    może stać się zajęty.
    > No pętla Panie ;-))
    > Ale komórkowce to rozwiązują przez "możesz pozostać na linii" lub przez sms-a o
    zwolnieniu numeru.
    >
    > PS. Chyba miałem kiedyś w firmie podobną do Twojej centralkę i problem był podobny:
    myślałeś, że to do Ciebie dzwonią, a nie że to Ty dzwonisz ;-)

    A ja używam takiej centrali! Z tym, że można zadecydować - centrala ma
    oddzwaniać, albo nie. A ciekawostką jest, że jak ten ktoś wzywany
    wykonuje serię rozmów, to szału można dostać. Wygląda to mniej więcej tak:

    1. Dzwonię, zajęte, każę oddzwonić.

    2. Tamten odkłada słuchawkę.

    3. Centrala oddzwania, jednak zanim odbiorę (dopiero po odebraniu u
    wzywanego zaczyna dzwonić), tamten już prowadzi następną rozmowę; gdy
    odbieram, słyszę "zajęte".

    GOTO pkt. 2

    Nikt nie zna kodu, by przerwać ten zaklęty krąg. Będzie ci dzwoniła, aż
    tamten gaduła w końcu odbierze połączenie ode mnie.


    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: