  • Data: 2019-06-12 17:45:14
    Temat: Re: Porównywanie liczb, double float
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 czerwca 2019 07:17:44 UTC-5 użytkownik Pszemol napisał:

    > Czy to jest normalne zachowanie się VB6?
    >
    > Czy inne Visuale jak VC++ lub VC# też tak mają?

    Koledzy juz powiedzieli co trzeba. Ja dodam ze jak ten kto ten program pisal naprawde
    malo wie i jesli on dzialal wczesniej to tylko przypadkiem.

    Jesli on, ten kontraktor jest z indii to albo zglos to jako ryzyko projekt managerowi
    i zasugeruj zeby znalezli nieco kompetentniejszego albo od teraz testujcie wszystko
    tak jakby to wam, nie przymierzajac, malpa pisala.

    Co do PM-a. Policz ile czasu na to poswieciles, udokumentuj buga i zbieraj. Jak sie
    trafi kolejny taki kwiatek to zbieraj w kupke.
    Nawet dobry PM nie unegocjuje wiele bez podkladki. A negocjacje nie koniecznie musza
    sie toczyc z kontraktorem, moze to byc tez wewnetrzne tarcie na zmiane na inna lige
    cenowa.
    Podkladka czyni cuda.