    From: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PowerBank lub tp - jaki?
    Date: Fri, 24 Oct 2014 12:11:25 +0200

    > Chodziło o to, że za mały prąd może spowodować wyłączenie się kamerki
    > samochodowej (niewydolność zasilania), zaś zbyt duży - nie chodziło o
    > prąd, lecz pojemność ogniwa, która nigdy nie jest za duża ;)
    Czyli, jak teraz rozumiem, liczba mAh napisana na akumulatorkach AA
    lub AAA może być dowolnie duża.
    Wiem, że pojemność wpływa na długość ładowania akumulatorków.
    Ale jak się ta pojemność ma do ładowania/zasilania takimi akumulatorkami
    innych urządzeń? Czy powinna być jak największa?

    > Uważaj, próba ładowania ogniw zbyt dużym prądem może się skończyć ich
    > rozerwaniem i/lub zapaleniem!
    Dzięki za ostrzeżenie, ale o to by prąd ładowania ogniw nie był za duży
    zadba już chyba ładowarka samochodowa akumulatorków.
    Sam nie będę nic kombinował.

    > A wracając do Twojego tematu:
    > Potrzebujesz 2 urządzeń:
    > 1/ samochodowa ładowarka "akumulatorów" typu R6 czy R3
    > 2/ "przetwornica" zasilana tymiż R6 czy R3 z wyjściem prądowym USB
    > Być może są combo (dwa w jednym) - nie widziałem, ale też nie szukałem.
    Dokładnie tego potrzebuję.
    Mogłyby to być nawet 2 oddzielne urządzenia, o ile nie będą zbyt duże
    i ciężkie. Tyle, że przy 2 oddzielnych urządzeniach tym bardziej muszę
    sam dopilnować by miały pasujące do siebie parametry.

    Będę bardzo wdzięczny o radę co kupić:
    - jaką samochodową ładowarkę "akumulatorów" typu R6 czy R3
    - ile jakie akumulatorki R6 lub R3
    - jaką "przetwornicę" zasilaną tymiż R6 czy R3 z wyjściem prądowym USB
    żeby pozwoliła naładować baterię lub wprost zasilać urządzenie typu
    nawigacja, kamerka samochodowa lub nawet laptop.
    albo jakieś "combo".

    Pozdrowienia

    Krzysztof.