    From: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PowerBank lub tp - jaki?
    Date: Fri, 24 Oct 2014 13:00:06 +0200

    > Jako ładowarkę ja wybrałbym którąś z tych (przy niektórych piszą, że jest
    > adapter samochodowy):
    > http://www.hurt.com.pl/ladowarki-do-akumulatorkow,c2
    75.html
> [...]
    > marnowania czasu wpaść i kupić.
    > Ale którą to nie odpowiem, bo to wymaga poczytania opisów a nie mam na to
    > czasu.
    >
    > Gotowej przetwornicy nigdy nie szukałem więc nic nie mogę powiedzieć.
    >
    > Enelopy były pierwsze w kategorii nierozładowujących się akumulatorów:
    > http://www.hurt.com.pl/akumulatorki,c3.html
    > Mam ich trochę i nie mam zastrzeżeń. Innych nierozładowujących się nigdy
    > nie miałem to nic nie mogę powiedzieć.
    >
    > Cały czas nie wiem dlaczego uparłeś się na paluszki skoro potrzebujesz w
    > zasadzie "combo", a takie o ile wiem najczęściej mają jakieś swoje

    Bardzo dziękuję. Przestudiuję strony, których adresy podałeś.
    Nie muszą być paluszki. Wydawało mi się to najprostsze.
    Ale jeśli "combo" mają swoją baterię, którą można ładować z USB,
    a z drugiej strony ładować baterię lub zasilać jakieś urządzenie przez USB,
    to jak najbardziej mogłoby być.
    Czy mógłbyś podać przykład jakiegoś "combo", które by się nadawało?

    Pozdrowienia

    Krzysztof