  • Data: 2019-02-01 21:25:37
    Temat: Re: Problem plecakowy z wariantami
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, February 1, 2019 at 11:59:43 AM UTC+1, fir wrote:
> [...]
    natchnione jakas denna szajba - W pewnym sensie traktuje broneq jako parodie czy moze
    raczej karykature samego siebie tyle ze zdecydowan ie niezbyt udana ;c (nardzio wasko
    zakresowa i z dolaczona glupota i szajbą)

    pytania o tyle robi wrazenie inwalidy umyslowego, (itd itd, o tyle dolaczylbym go do
    znanego zestawu inwalidow umyslowych jak np ramine i spolka... )

    > no u mnie raczej po nowemu, sporo sie zmienilo, mniej koduje wiecej zajmowalem sie
    innymi sprawami

    No ale ja właśnie pytam co ciekawego (i nudnego) kodujesz, nawet jeśli mniej.