  • Data: 2019-05-17 17:42:08
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-17 o 09:34, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Nie jestem pewien, czy to ten:
    > https://www.purepc.pl/notebooki/test_hp_pavilion_gam
    ing_15_2018_laptop_z_zielonym_charakterem?page=0,28
    > W linku procedura undervoltingu, może warto spróbować, bo temperatury osiąga
    znaczne,
    > moim zdaniem zbyt wielkie.

    Moim zdaniem kupowanie laptopa gamingowego a potem jego zwalnianie jest
    bez sensu. Lepiej od razu kupić coś w stylu HP Pavilion 15 na i5-8265U z
    ewentualnie jakimś GeForce MX250.

    - jak ciągle grzeje i szumi to albo jakiś śmieciowy preinstalowany
    program ciągle męczy tego laptopa
    - albo coś z nim nie tak.

    Podczas normalnej pracy mam na CPU jakieś 50 stopni z hakiem i ciszę.
    Nawet jak się Windows aktualizuje. Aby zaszumiał muszę się postarać
    odpalając na ten przykład kompresję video, jakiś Passmark czy pewnie
    większe gry. Ale to wtedy zapinkala i w wynikach UserBenchMark widać to,
    kiedy idzie wbudowana grafika, kiedy dodatkowa a i sam procesor jest
    wydajniejszy od "U"

    Jeśli faktycznie nie będziesz grała, a ten transkoding video od czasu do
    czasu nie robi Ci różnicy czy będzie trwał 7 godzin czy 15 to oddaj i
    weź coś z "lżejszym" procesorem.
    Tylko uwaga - tu w HP masz matrycę IPS którą pod każdym kątem ładnie
    widać. Te tanie w znakomitej większości mają badziewną TN gdzie po
    delikatnym odchyleniu głowy zmieniają się kolory. Trzeba pooglądać i
    wybrać coś dobrego. Ekranu tak łatwo nie zmienisz.

    --
    Irokez