  • Data: 2019-05-17 18:26:08
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-17 o 18:14, Ewa pisze:

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > OK. załóżmy, że będę grała. Piszę tak, bo inaczej nie ruszymy dalej.
    > Co się wtedy zmieni???

    Teraz? Nic.

    > Procesor będzie mniej zagrożony z powodu temperatur???

    A niby czemu ma być zagrożony?

    > Bateria tak naprawdę tylko sobie siedzi w laptopie i oby nie była
    > rozładowywana i ładowana bo jej to szkodzi, a wszyscy grają
    > tylko z użyciem zasilacza???

    A niby dlaczego? Bateria na 2-3 godziny rozrywki starcza. Akurat na
    jazdę pociągiem z punktu A do B jakieś 100km z hakiem lub bez

    > Rozumiem, ze chodzi o to, że przy grach nieodłączny jest
    > ogłuszający dźwięk i wtedy nie slychać szumu. W ostateczności

    ooo.. właśnie...

    > Przypomnij sobie naszą dyskusję z 4 maja:

    No i nie zmieniło się... Wymagania i5-6440EQ lepiej i7-6820EQ lub
    lepsze (to nie są energooszczędne), 8GB RAM lepiej 16GB, a 32GB nie
    zaszkodzi, 512GB SSD a lepiej 1TB SSD bo dysk znika szybko, a grafika?..
    a takie wbudowane Intel HD wystarczy z zapasem.

    > Kupiłam tego laptopa, bo chciałam i chcę mieć laptopa z dobrym
    > procesorem.

    No i masz :)

    --
    Irokez