  • Data: 2015-07-08 10:20:32
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-07 11:29, WW wrote:

    > Tak.
    > Nawet najbardziej podobał się nam ze wszystkich. Promień zawracania
    > wręcz fenomenalny. Jednak nawet po wymontowaniu trzeciego rzędu siedzeń
    > było kiepsko. Podłoga bagażnika nierówna (!), próg załadunkowy wysoko i
    > miejsca nie za dużo. Do tego brak możliwości porządnego zabezpieczenia
    > bagaży przed wpadnięci do środka.
    >
    > Dzięki i pozdrawiam
    > WW

    promień zawracania b.mały - faktycznie - to było pierwsze zdziwienie na
    plus, po przesiadce z Picasso, gdzie promień zawracania jet chyba z dwa
    razy większy :)

    Są wersje z i bez trzeciego rzędu siedzeń.
    Sam mam trzeci rząd i wiem, że po ich złożeniu podłoga jest co prawda
    płaska ale wyczuwa się te siedzenia - więc nie wiem jak coś naprawdę
    ciężkiego by to zniosło.
    Próg załadunku wysoko?
    Otwiera się ławeczka w dół i wóczas jest chyba najniżej ze wszystkich
    suwów jakie spotkałem + opcja użyteczna do siedzenia (200kg) (dotyczy
    wersji poprzednich, taką mam)

    Dodatkowo drugi rząd siedzeń możesz przesuwać zwiększając dod.
    przestrzeń bagażową. W opcji max przesunięcia do przodu (ok 20cm)
    pasażerowie na tylnej kanapie nadal mogą jechać z założoną noga na nogę ;)

    Z opisu wygląda jednak, że Ty bardziej szukasz dużego pickupa :-D
    (wyraźne oddzielenie przestrzeni pasażerskiej od towarowej)