  • Data: 2017-11-08 08:05:07
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-08 o 00:37, Pat pisze:
    > Czytałam kiedyś opinię, że Android sprawdza się tylko
    > na dobrym sprzęcie. Może to prawda, bo miałam ten
    > system na bardzo tanim tablecie i ciągle się wieszał
    > Dlatego smartfona wybrałam z Win Phone 8.1.

    Co to znaczy dobry sprzęt? :-)
    Mam tablet della z androidem 4. cośtam
    Od początku był kulawy (może mam za duże wymagania) a po 3 latach.
    nadaje się tylko do nawigacji jak już się odpali i nie zlaguje

    Dlatego wybrałem telefon flagowy xperia z3 compact kiedyś był flagowy
    ale parametry ma porządne.
    I co? Faktycznie jest szybki i nawet to działa do czasu jak jakaś
    aplikacja nie dostanie zonka, utraci połączenie z macierzą ;-)
    Albo wku... mnie kolejna reklama.

    Android to jest prowizoryczny system z napisanymi do niego
    prowizorycznymi aplikacjami przez prowizorycznych programistów :-)