    From: m...@s...com
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prosty sterownik do lutownicy z rezystorem pomiarowym?
    Date: Sat, 21 Sep 2019 00:27:54 +0200

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 20 Sep 2019 23:01:24 +0200
    is the real date, jacek <j...@w...pl> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    [cut]
    117339-ZD-915-Main-Circuit-Diagram-JPG/?s=82fb57ba36
    3ef6e876ec4cf2c47b35cba9c18bcc

    >Ciekawy tyrystor tam występuje IRF640 :)

    a to nie jest power mosfet?

    117340-ZD-915-Power-supply-JPG/?s=82fb57ba363ef6e876
    ec4cf2c47b35cba9c18bcc

    >Wystarczy Ci analogowy układ bez pomiaru temperatury?
    >Jeśli tak to bierzesz ze schematu tylko układ z LM358 a na drugiej
    >połówce robisz komparator porównujący napięcie z 1 połówki z zadanym z
    >potencjometru.

    Raczej tak, przynajmniej na razie więcej mi do szczęścia nie potrzeba.
    OK, mniej więcej wiem w jakim kierunku podążać :)
    Dzięki!