    Subject: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Date: Mon, 24 Apr 2017 23:19:37 +0200

    W dniu 24.04.2017 o 21:29, Piotr Dmochowski pisze:

    > Ja bym zaczął od spisania mocy z tabliczek znamionowych i obliczenia
    > maksymalnej mocy pobieranej na każdej fazie. Może się okazać że np.
    > wystarczy przenieść czajnik pod obwód z piekarnikiem i pobór mocy na
    > każdej fazie będzie jako-tako wyrównany i zaoszczędzi się na rozkuwaniu
    > ścian.
    > Ewentualnie kiedyś był temat o grzaniu wody i przełączniku
    > priorytetowym, ale wtedy np. w czasie pieczenia ciasta nie będzie herbaty.

    W instrukcji do piekarnika pisze cos takiego:
    Górna grzałka 1100 W
    Dolna grzałka 1100 W
    Termoobieg (górny / dolny) 1200 W / 1200 W
    Moc wejściowa 230 V, 50 Hz, 3650 W

    plyta indukcyjna:
    Całkowity pobór mocy [W]:7400

    W okapie takie cos znalazlem:
    Moc silnika pochłaniana: 1x230W
    Lampy: 2x20W

    Lodowka:
    Jedyna informacje jaka znalazlem, to ze ciagnie 253 kWat/rok

    Zmywarka:
    użycie energii w programie Eco 50: 0.75 kWh - Pewnie trzeba liczyc ponad
    1000 W w jakims normalnym programie
    Dodatkowo taki cos jeszcze pisze:
    Moc przyłączeniowa (W) 2400 W
    Natężenie (A) 10 A
    Napięcie (V) 220-240 V
    Częstotliwość (Hz) 50; 60 Hz

    Mikrofali i czajnika jeszcze niema, wiec nie wiem ile moze ciagnac.

    Mam nadzieje, ze te informacje wystarcza do udzielenia wlasciwej rady,
    ale z tego co widzialem jedna odpowiedz, to najwyrazniej trzeba
    pociagnac osobny obwod minimum do zmywarki.

    Pytanie tylko, czy jakby sie wlaczylo jednoczesnie mikrofale, czajnik i
    akurat w tym czasie lodowka sie zalaczyla, to czy by korki wywalalo. Ma
    ktos takie urzadzzenia? Jak sie to sprawuje.