    Subject: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 24 Apr 2017 23:28:03 +0200

    W dniu 2017-04-24 o 23:19, Pawel pisze:

    > W instrukcji do piekarnika pisze cos takiego:
    > Górna grzałka 1100 W
    > Dolna grzałka 1100 W
    > Termoobieg (górny / dolny) 1200 W / 1200 W
    > Moc wejściowa 230 V, 50 Hz, 3650 W
    >

    > plyta indukcyjna:
    > Całkowity pobór mocy [W]:7400
    >

    > W okapie takie cos znalazlem:
    > Moc silnika pochłaniana: 1x230W
    > Lampy: 2x20W
    >

    > Lodowka:
    > Jedyna informacje jaka znalazlem, to ze ciagnie 253 kWat/rok

    Raczej kWh/rok

> [...]
    > Moc przyłączeniowa (W) 2400 W
    > Natężenie (A) 10 A
    > Napięcie (V) 220-240 V
    > Częstotliwość (Hz) 50; 60 Hz
    >

    > Mikrofali i czajnika jeszcze niema, wiec nie wiem ile moze ciagnac.
    >

    > Mam nadzieje, ze te informacje wystarcza do udzielenia wlasciwej rady,
    > ale z tego co widzialem jedna odpowiedz, to najwyrazniej trzeba
    > pociagnac osobny obwod minimum do zmywarki.
    >
    > Pytanie tylko, czy jakby sie wlaczylo jednoczesnie mikrofale, czajnik
    > i akurat w tym czasie lodowka sie zalaczyla, to czy by korki wywalalo.
    > Ma ktos takie urzadzzenia? Jak sie to sprawuje.

    Do kuchni prowadzi się siłę czyli 3 fazy. Pod 2 fazy podłącza się płytę,
    bo one są robione jako 2-fazowe.

    Pod trzecią fazę - piekarnik.

    Do reszty urządzeń o dużym poborze mocy: mikrofala, gniazda (gdzie
    podłączany będzie czajnik), zmywarka - doprowadza się oddzielne obwody,
    każdy z innej fazy.

    Reszta urządzeń jest nieistotna, bo pobiera zbyt małe moce.