    Subject: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Thu, 15 Nov 2018 14:06:01 +0100

> [...]
    >   koniec klepani, Asus uprzejmie poinformuje o zbliżaniu ;) się
    >   do ,,programisty'')
    >
    > - ściągnąć do PeCeta (i zainstalować) ADB
    >
    > - podpiąć przewodem USB smartfon do PeCeta
    >
    > - odpalić ADB spod Administratora (przykładowo prawym myszy
    >   na lewy dolny róg W10 -- tam, gdzie jest wyłączanie itp.)
    >
    > - podać komendę odblokowującą
    >   ('adb shell sm set-force-adoptable true')
    >
    > - sformatować stosownie kartę (są tylko dwie możliwości)
    >
    > i warto:
    >
    > - potwierdzić chęć kopiowania ,,obrazków'' na kartę...

    ie-wewnetrznej-pamieci/2/
    > https://morfikov.github.io/post/android-formatowanie
    -karty-sd-jako-pamiec-wewnetrzna/
    > https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthrea
    d&tid=79993&page=1

> [...]
    > karty SD...
    >   (jestem betatesterem tej mapy, więc chyba napiszę w wolnej chwili do
    > Googli,
    >   aby coś z tym uczyniono)
    >
    > - systemowe budziki straciły muzykę (trzeba poustawiać nowe melodyjki)
    >
    > - coPilot czy Waze trochę musiały popracować nad sobą,
    >   aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości
    >
    > - nad innymi (nad OsmAndem też) aplikacjami ja musiałem
    >   popracować, by odnalazły się w nowej rzeczywistości...
    >
    > -=-
    >
    > Tyle na razie -- zapewne w przyszłości pojawią się kolejne

    Jest karkołomne, sam piszesz - "odpowiednio sformatować", u mnie ten
    punkt jest nie do przeskoczenia. Kartę mogę formatować tylko jako FAT32.
    Rzecz dotyczy telefonu z A4xx, ale żeby i nie było sprawdziłem w innym
    telefonie z A7, tutaj także nie ma innej opcji formatowania w  niż
    FAT32. Wychodzi na to że chyba taką opcję formatowania ma tylko A6.

    A nie uniknąłbyś tych problemów przywracając ustawienia fabryczne i
    instalacji APK od nowa? Oczywiście w wypadku Google Maps to może nie
    przynieść  efektu, ale przy innych programach to kto wie..