  • Data: 2018-06-30 01:07:42
    Temat: Re: Przedwojenne automaty telefoniczne
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5b355686$0$669$65785112@news.neostrada.pl...

    > Fakt. Ale przecież we phreakingu chodziło głównie o satysfakcję.

    I nie protestowałbym, gdyby nie narażało to sąsiada na zbędne koszty, oraz
    nie dezorganizowało mu to życia, np. przez niemożność skorzystania z
    telefonu i/lub niemożność dodzwonienia się do niego. A-ha (to taka norweska
    "śpiewgrupa", np. https://www.youtube.com/watch?v=h-WPexVEujg (to nie ich),
    taki oftopik) , i gdyby nie było niszczenia, w imię jakiejś niskiej idei
    (np. "Aby dojebać tej pierdolonej tepsie").

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.