  • Data: 2018-06-30 20:30:44
    Temat: Re: Przedwojenne automaty telefoniczne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale w tych ~50 tys wsi wladza jednak zalozyla choc jeden telefon, wiec
    > widac uwazala, ze jest potrzebny.

    Potrzebny nie "na wsi", tylko "w kraju" -- żeby do każdej wsi można było
    dodzwonić się z KC. "Last mile" chłopy muszą zorganizować we własnym
    zakresie -- niech rozpuszczą wici, sołtys umyslnego pośle, albo co.

    > Rozumiem, ze pare drobiazgow moglo wypasc z planu, ale te 1300 domow
    > to juz nie drobiazg.

    Domów to już na pewno nikt nie miał w planach.

    > Jaka to wies ?

    Kilkadziesiąt rozsianych dość przypadkowo po całym kraju.

    --
    Jarek