  • Data: 2014-10-15 00:35:41
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Oct 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Tom N" <7...@8...203428.invalid>

    > Oni nie jechali "bezpośrednio przed".
    > Poza tym z faktu wyprzedzania nie wynika jeszcze wina.
    > Jak widać na zdjęciach samochód po prostu przejechał,
    > czyli osoba, która go prowadziła nic nie zrobiła by wyprzedzać.

    Ciebie też trzeba prosić, żebyś sprawdził art.9.11 KW?
    W miejscu o "niewyprzedzaniu" od zawsze są słowa "bez naruszania
    postanowień ustępu 9 niniejszego artykułu".
    A w przepiach karnych jest "lub zaniechania".

    > Mówiłem, pustak zatrzymał się

    ...niektórzy tu tłumaczą, że NIE MA innej metody niż przydzielanie
    mandatów "niepustakom" i coraz bardziej wychodzi, że mają rację.
    Bo niby tak na zdrowy rozum, część nagrań na youtubie nt.
    wyprzedzania i omijania przed przejściem kwalifikowałaby się
    do "czepiania się", ale skoro *W TYM* przypadku jest dyskusja
    (piesi na pasach są, a jadący nie widzi czy tam nie ma np.
    dziecka lub psa), no to trudno, Sejm chyba ma rację.

    > a ona najprawdopodobniej zagapiła się.

    Jasne.
    W każdej innej sytuacji byłaby wdeptana w ziemię, ale wyprzedzając
    na przejściu co tam, "tylko się zagapiła".

    > Synek ... umiesz się normalnie podpisać czy będziesz dalej pieprzył farmazony

    A odróżniasz "normalne podpisanie się", cokolwiek to znaczy, od PODANIA
    NAZWISKA o którym raczyłeś pisać?
    (wiem, wiem, pewnie różnica wykracza poza PoRD :>)

    pzdr, Gotfryd