eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzejście dla pieszych › Re: Przejście dla pieszych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przejście dla pieszych
    Date: Sun, 19 Oct 2014 18:53:41 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <m20qam$kfe$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <1...@m...org> <m1osgp$n1t$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@m...org> <Pine.WNT.4.64.1410162248010.3772@quad>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1413737622 20974 31.11.182.98 (19 Oct 2014 16:53:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Oct 2014 16:53:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1410162248010.3772@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547321
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-10-16 23:07, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 16 Oct 2014, Myjk wrote:
    >
    >> Thu, 16 Oct 2014 18:42:02 +0200, mk4
    >>
    >>> W zwiazku z tym duzo lepsze sa przepisy nakladajace obowiazki na obie
    >>> strony - czyli tak jak jest w tej chwili a nie swiete krowy jak zaklada
    >>> projekt.
    >
    > Od jutra wtargiwujący na drogę podporządkowaną z poprzecznej drogi
    > z pierwszeństwem jest winien ewentualnego wypadku.
    > To tak nie działa.

    Analogia - albo raczej jej kompletny brak...

    >> Oczywiście, że tak jest lepiej.
    >
    > Nie jest - bo w odróżnieniu o obawy o własne życie, lakier na
    > samochodzie albo "tylko" stratę czasu na spisanie oświadczeń
    > związanych z kolizją, samousprawiedliwiające tłumaczenie
    > "bo tamtemu nie wolno <tu czego nie wolno>" prowadzi z *obu* stron
    > do usiłowania skorzystania z obowiązków drugiej strony.

    A w czyim rozumieniu? Bo w moim nie. W moim jest to dodatkowy margines
    bezpieczenstwa.

    A wyjasnij mi taka rzecz - ktos kogos uszkodzi albo zabije na tym
    przejsciu. Czy przy pierwszym killu mozna bedzie wyjasnic cala sprawe -
    ach ludzie sa omylni i kazdy moze popelnic blad, zdarza sie. I przejsc
    do porzadku dziennego?

    Jak tak, to ok. A jak nie no to hola - nagle kierowca ma byc nieomylny
    (bo jak sie pomyli spadna na niego jakies koszmarne konsekwencje) a
    pieszy moze lazic jak cma - no bo do tego zmierza ten przepis - ze tak
    czy siak kierowca ma przepuscic albo moc sie zatrzymac w razie co.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: