-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
ne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Subject: Re: Przejście dla pieszych i wypadek...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.190809.invalid>
<3...@g...com>
<5d4dc6d0$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Sat, 10 Aug 2019 16:38:32 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 9
Message-ID: <5d4ed6e8$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1565447912 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17358 80.50.117.154:49544
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2252
X-Received-Body-CRC: 4033548936
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661145
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-08-09 o 22:08, Zenek Kapelinder pisze:
> Moze inny film ogladasz. Kierowca dostawczaka wykonal bez powodu manewr hamowania w
wyniku ktorego praktycznie sie zatrzymal. Stojacy na chodniku pieszy nie daje
kierowcy prawa do zatrzymania sie zeby pieszego stojacego na chodniku wpuscic na
jezdnie. Takie jest w Polsce prawo i gdyby sprawa trafila do sadu to zostal by uznany
winnym spowodowania zdarzenia. Tam z wyjatkiem pieszego, najrozsadniejszego z
wszystkich, i tego co dostal wszyscy inni sa winni tylko kazdy czegos innego. Ale tym
co spowodowalo zdarzenie bylo nieuzasadnione hamowanie kierowcy dostawczaka. Przez
takich mordercow jak kierowca dostawczaka ginie sporo pieszych. Swoim zachowaniem
sprawiaja zludzenie bezpieczenstwa do pieszych.
>
Obojętne, czy kierujący busem hamował bo musiał, czy hamował bo chciał,
to jadący za nim Civikiem nie zachował bezpiecznej odległości.
Bezpieczna odległość, to taka, która pozwala nie walnąć w
poprzedzającego, gdy hamuje.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.19 18:28 Zenek Kapelinder
- 10.08.19 18:38 p...@g...com
- 10.08.19 20:06 kk
- 31.08.19 14:36 m4rkiz
- 01.09.19 06:52 m4rkiz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=