  • Data: 2017-10-12 16:32:30
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-12 o 15:51, J.F. pisze:
    > Teraz czesto wejsc jak nasr* ... 4 HDMI i euro, i cinche .. a VGA nie
    > ma :-) Ale to zaprzeszly standard

    Acz ten Samsung ma owo (S?)VGA. Ma też inne, ale tylko co do SVGA są na
    obu urządzeniach, i w kompie, i przy monitorze. Resztą się różnią jak
    pies i kot.

    > A przejsciowka na pewno DP->HDMI a nie odwrotnie ?

    Nie wiem, jak to wygląda "elektrycznie" ale fakt taki, która jest
    żeńska, a która męska - *chyba* determinuje jednoznacznie kierunek
    przepływu (i przetwarzania) sygnału?

    > ewentualnie prawym klawiszem myszy na tle ekranu, "Ustawienia" i
    > zobaczyc czy pokaze 2 monitory.

    W 10-ce? Żadnych ekranów nie pokazuje, ani nie wykrywa "ręcznie
    pobudzonego" poszukiwania dodatkowych ekranów. Zapewne tu jest pies
    pogrzebany, no ale *po coś* te gniazdo jest! Hm, będę musiał ściągnąć
    sobie instrukcję do mojego kompa, na szczęście markowy, a nie jakiś
    składak garażowy...

    > W tak skomplikowanym urzadzeniu ? a zrodla obrazu/dzwieku wybrales
    > :-)

    Off course. W takiej, siakiej, i owakiej konfiguracji.

    > Ale komputer to oni proponuja podlaczyc kabelkiem m-jack/m-jack, po
    > co ci jakies przejsciowki :-)

    W monitorze wejścia jackiem nie ma, natomiast w instrukcji jest
    zalecenie, żeby korzystać z głośników od kompa. Ale mi się na stole nie
    zmieści już ten dodatek, problemem jest relokowalność: stół służy też do
    innych celów, i monitor wtedy wędruje na szafkę. Dlatego liczę na ten
    dźwięk przez głośniki monitora (dość zresztą liche). Z moim starym
    monitorem problemu nie miałem: wyposażony był w jackową "dziurkę".

    > podlacz kompa do vga, wsadz tam tego jacka, a potem dotknij palcem
    > cincha :)

    Łechtanie cincha nie wywołuje przydźwięku, ani żadnego szmeru, w żadnej
    konfiguracji, jaka mi przyszła do głowy.

    > kabel DVI z przejsciowka kaza wlaczyc do HDMI1 ... moze port jednak
    > wazny.

    Ważny, jak się wydaje.

    > Przelaczanie zrodla sygnalu z pilota.

    Pilota mam już obcykanego ;)

    > To tak jak telewizorem - trzeba swoje wyprobowac, czasem kupic druga
    > przejsciowke :-)

    Ba, oby tylko któraś (kolejna) zadziałała, audio + video... No, ale
    ważne jest też (nieco) czy tylko "drugą" czy do tego jeszcze i drOgą...