  • Data: 2017-10-12 15:51:34
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-10-12 o 01:19, J.F. pisze:

    >No i właśnie na to liczyłem, choć i możliwość podłączenia dwóch
    >monitorów (tak na przyszłość) też uznaję za wielce kuszącą. Dwóch, bo

    Dwoch ? Teraz czesto wejsc jak nasr* ... 4 HDMI i euro, i cinche .. a
    VGA nie ma :-)
    Ale to zaprzeszly standard i nie ma czego zalowac :-P

    >jeden via standardowe gniazdo (Hm, SVGA?) analogowe (chyba), zaś
    >drugi
    >przez display port (DP). No to poleciałem do sklepu, zanabyłem
    >przejściówkę DP ----> HDMI, podłączam do zestawu, i... d*pa! Również i
    >połączenie nie działa. Od razu zaznaczę: tak, wiem już, że gdy są 2
    >gniazda HDMI przy odbiorniku, to może być i tak, że tylko dla jednego
    >nich zadziała wspomniana przejściówka. Wypróbowałem obie możliwości,
    >ani
    >promyczka obrazu, ani szmeru dźwięku.

    A przejsciowka na pewno DP->HDMI a nie odwrotnie ?

    >No to gdzie w ustawieniach 10-tej Windy poszperać, żeby zobaczyć,
    >czemu
    >wyjście DP wydaje się (wydaje) martwe?

    Windows+P
    ewentualnie prawym klawiszem myszy na tle ekranu, "Ustawienia" i
    zobaczyc czy pokaze 2 monitory.

    Moze byc istotna kolejnosc podlaczania - np najpierw do monitora, a
    potem w komputer.

    >W instrukcji pociechy nie znalazłem, ale nie sądzę, abym robił jakiś
    >prosty, kretyński błąd, typu "nie podłączono zasilacza" ;)

    W tak skomplikowanym urzadzeniu ? a zrodla obrazu/dzwieku wybrales :-)

    >Zaś krnąbrny monitor to SAMSUNG-LV32F390FEWXEN, no ale przecież tu
    >nam
    >(chyba) wszystkim bardziej zależy na rozwiązywaniu problemów na jak
    >najbardziej *ogólnym* poziomie. Nie sądzę, aby typ TV-monitora miał
    >duże
    >znaczenie.

    Ma podstawowe. ten ?
    http://www.samsung.com/pl/support/model/LV32F390FEWX
    EN/

    Wychodzi na to, ze audio przez cinche podlaczyc mozna.
    Ale komputer to oni proponuja podlaczyc kabelkiem m-jack/m-jack, po co
    ci jakies przejsciowki :-)
    podlacz kompa do vga, wsadz tam tego jacka, a potem dotknij palcem
    cincha :)

    kabel DVI z przejsciowka kaza wlaczyc do HDMI1 ... moze port jednak
    wazny.
    Przelaczanie zrodla sygnalu z pilota. Ale video -o audio nie pisza :-)

    >Czy ktoś zna zagadkę "ślepego" wyjścia DisplayPort?

    To tak jak telewizorem - trzeba swoje wyprobowac, czasem kupic druga
    przejsciowke :-)

    J.