    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przekaznik do pracy ciaglej
    Date: Mon, 25 Jul 2016 18:47:54 +0200

    W dniu 2016-07-25 o 18:25, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,
    >
    > Kazdy przekaznik jaki mam "w szufladzie" ma max 400 Ohm na cewce. No i
    > po kilkudziesieciu min. sie gotuje. Napiecie na cewke podawane jest
    > prawidlowe, tzn. troche powyzej 12V (dc). Gotuje sie cewka, nie styk,
    > zeby byla jasnosc. Rzadko ktory katalog podaje R cewki. Poniewaz zasoby
    > szufladowe sa skromne, to gdzie szukac takiego przekaznika, ktory
    > zasilany np. kilka godz. nie odplynie na wlasnej cynie?;-)
    > Wstawiony chinski SSR niby 5A obciazenia tez sie ugotowal przy 3A, tu
    > oczywiscie inna przyczyna.

    No to ja nie wiem jakie Ty masz przekaźniki, ani tym bardziej katalogi.
    Relpol podaje, Tyco/Axicom podaje, Finder raczej też, tak szczerze
    mówiąc to chyba jeszcze nie widziełem karty katalogowej przekaźnika
    która tego by nie podawała.
    Jakoś nie zauważyłem żeby RM84 się gotowały, ale faktycznie to się ich
    nie tykam. Jak będę w firmie to sprawdzę - dostają standardowo 13.5V,
    może odrobinę mniej.
    Przekaźników w wyszukiwarce TME wychodzi całkiem sporo - pytanie jaki
    styk potrzebujesz? I jakie możliwości montażu? Bo tak jadąc po bandzie
    jeżeli max 30V na styku będzie to weź np. IM06DGR albo IM06DTS ;)

    A tak na poważnie to może masz problem z obiegiem powietrza albo małą
    obudową?

    Pozdrawiam

    DD