  • Data: 2017-09-22 13:48:51
    Temat: Re: Przekłamania w SMS
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 22.09.2017 12:55) --
    > Użytkownik "MKi"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jeszcze zostaje najprostsza mozliwosc - ten nr sie jakos zagubil, i
    > wyslano do niego ponownie drugiego sms.

    W sensie nadawca wysłał ponownie? Nie, SMS w telefonie nadawcy
    widnieje jeden raz jako wysłany do wielu osób i jest między
    nimi ten odbiorca włoski.

    > Rozumiem, ze sprawdzales i w wyslanych, i godzina sie dokladnie zgadza ?

    Naturalnie, sprawdzałem wszystko co się da normalnemu użytkownikowi
    na obu telefonach (treści, raporty, godziny). Nie pisałem programów
    grzebiących po SQLiteowych bazach danych ;)
    Wszystko się dokładnie zgadzało oprócz tej jednej literki.

    Pozdrowienia,
    MKi