  • 11. Data: 2011-10-20 13:10:26
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A to owszem dosc typowe - jedna cewka mocna, i wylaczana po
    > przestawieniu.
    > Podtrzymujaca znacznie slabsza.

    Czy wy nie wymagacie za duzo od chinczykow? ;-) U mnie nie ma zadnego
    sterownika oprocz jakiegos tranzystora bodaj ktory steruje
    elektromagnesem.

    > Aha - dymilo ci z cewki ? Moze po prostu po przestawieniu palnil
    > podrzewal jakis kawalek plastiku, ktorego nie powinien ?

    Ja bym bardziej podejrzewal wlasnie ta wersje, koledze jak cos tam sie
    odkrecilo to bardzo efektowny dymek lecial.

    > Tym niemniej zakladam ze jakos sie postarali dobrze odzwierciedlic H4.

    Pytanie, na ile im to wyszlo? ;-)

    > Zaraz .. wlokno dlugich nie jest w H4 zgiete w U ?

    Nie.
    http://www.tuning.shop.pl/photo/product_info/c/2/4/1
    _c243fdc3b769.jpg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-10-20 13:10:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > A to owszem dosc typowe - jedna cewka mocna, i wylaczana po przestawieniu.

    Jest tam jedna cewka - bo rozbierałem. Całość wykonana karygodnie i brak
    precyzji. rdzeń przesuwa się z oporami, prowadnica jest nierówna.

    > Winny bylby wylacznik ... a moze ten kapturek na ktory nie bylo miejsca ?
    > Zablokowal ruch o brakujacy milimetr i sie nie wylaczylo.

    nie no nie zablokował:) Przecież bym widział i tego uniknął.

    > Aha - dymilo ci z cewki ? Moze po prostu po przestawieniu palnil podrzewal
    > jakis kawalek plastiku, ktorego nie powinien ?

    też tak myślałem że to ciepło od palnika ale okazało się, że sama cewka
    grzeje i izolacja z niej dymi

    > Tym niemniej zakladam ze jakos sie postarali dobrze odzwierciedlic H4.

    słabo postarali. Problemem jest precyzja wykonania. Sam pomysł jest dobry

    > Zaraz .. wlokno dlugich nie jest w H4 zgiete w U ?

    nie jest.

    > No coz, oryginalne H4 maja troche lakieru na bance i jakos wystarcza.
    > Inne samochody maja z kolei jakies bardzo fikusne kapturki.

    tu miałem na myśli ze zdjąłem całą przesłonę o tak
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18301.Bixenon.bez.
    przeslony

    efekt był taki
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18302.Bixenon.H4.b
    ez.przeslony
    vs efekt z wbudowaną przesłoną
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18299.Bixenon.H4.L
    ow.beam
    vs po moim tuningu
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18294.H4.bixenon.L
    ow.modified

  • 13. Data: 2011-10-20 13:18:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > tu mia?em na myœli ze zdj??em ca?? przes?one o tak
    > http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18301.Bixenon.bez.
    przeslony

    A moze to kwestia wlasnie tej przeslony wykonanej z jakiegos metalu
    ktore generuje odbicie swiatla niewiadomojakigdzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-20 13:22:10
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > A moze to kwestia wlasnie tej przeslony wykonanej z jakiegos metalu
    > ktore generuje odbicie swiatla niewiadomojakigdzie?

    nie no, nie ma co gdybac, przeciez opisalem w galerii co jest przyczyną
    chodzi o tą szparę. Po jej zasłonięciu wiązka jest już poprawna
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18288.H4.Bixenon

  • 15. Data: 2011-10-20 13:35:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > A to nie wiedzialem, myslalem ze tylko zaslonke przestawiaja.

    okazuje się ze są takie co ruszają i bańka i przesłonką
    http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/18/59/15/
    58/1859155863

    prawdopodobnie w etj nie bedzie problemu....

  • 16. Data: 2011-10-20 13:52:30
    Temat: off
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    masz hondę sh125i ?

    kiedyś rozwazałem zakup, możesz odpowiedziec na 3 pytania?

    jakie masz spalanie w miescie?
    jaką prędkość rozwijasz?
    jest tam alternator?

  • 17. Data: 2011-10-20 14:11:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Ja mam w motocyklu podwojna lampe z gladkim szklem na H4. Dziala dobrze,
    > moze odciecie nie jest takie piekne jak na halogenie ale nie oslepia.

    To pewnie tylko Tobie tak się wydaje. Jak widzę takiego inteligentnego
    inaczej z motorkiem, to włączam mu ~to samo w moim aucie. Ciekawego, czy
    rozumieją aluzję.

  • 18. Data: 2011-10-20 14:13:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:

    > To pewnie tylko Tobie tak się wydaje. Jak widzę takiego inteligentnego
    > inaczej z motorkiem, to włączam mu ~to samo w moim aucie. Ciekawego, czy
    > rozumieją aluzję.

    Mnie sie nie wydaje bo po zamontowaniu pojechalem sprawdzic specjalnie
    na SKP i jakos nikt dlugimi mi nie daje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-10-20 14:24:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Mnie sie nie wydaje bo po zamontowaniu pojechalem sprawdzic specjalnie
    > na SKP

    Tam gówno mogą sprawdzić.

    > i jakos nikt dlugimi mi nie daje.

    Bo już się przyzwyczaili, że co drugi kretyn na motorku jeździ na długich
    czy z jakimś wiejskim xenonem.

  • 20. Data: 2011-10-20 14:26:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-20 14:24, to pisze:
    > begin AZ

    > Tam gówno mogą sprawdzić.

    Do tego musieliby chcieć.

    > Bo już się przyzwyczaili, że co drugi kretyn na motorku jeździ na długich
    > czy z jakimś wiejskim xenonem.

    I patologia kwitnie w najlepsze.