    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Przeróbka na termowizję
    <5ac3c12a$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cYwC.108354$LL6.57412@fx09.ams1>
    <5ac46984$0$664$65785112@news.neostrada.pl>
    <RS_wC.108356$LL6.107895@fx09.ams1>
    <5ac485f3$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <AS%wC.259188$iI7.148651@fx06.ams1>
    <5ac48f38$0$996$65785112@news.neostrada.pl>
    <2B0xC.178690$of3.113963@fx04.ams1>
    <5ac5015d$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ac5f6e9$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 05 Apr 2018 10:27:55 GMT

    On 2018-04-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Mnie tam "transmisja" brzmi jak zjawisko, a "transmitancja" jak
    > wspolczynnik.
    > Wiec sie wcale nie dziwie ...

    Transmisja brzmi mi jak przesył, czyli akcent jest na to co jest
    przesyłane. Transmitancja też jak współczynnik lub zjawisko.

    Apropos, czy jest jakieś wysokie ciało, które reguluje takie
    nazewncitwo, taki IUPAC dla fizyków/j.technicznego? Czy to jakaś rada
    j.polskiego lub inne podobne?

    --
    Marcin