    Date: Mon, 02 Mar 2015 10:05:19 +0100
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przerzutnik bistabilny, dlaczego NIE działa?

    W dniu 2015-03-01 o 21:07, Piotr Wyderski pisze:

    > I symulator też o tym wie, po odwróceniu tranzystora wykresy
    > są identyczne.

    Oczywiście. Tylko w tym momencie pojawia się hasło wtórnik źródłowy.
    Popatrz jeszcze na układy z bootstrapem, bo w tym momencie coś takiego
    chcesz zrobić.
    Jeszcze nie słyszałem, żeby na pojedynczym tranzystorze ktoś zrobił
    przerzutnik bistabilny (może dałoby się tak potraktować DRAM, ale tam co
    innego pamięta).
    Jak chcesz tak kombinować, to być może coś dałoby się zrobić w układzie
    ze wspólną bramką, tylko że to wtedy mało użyteczne jest ze względu na
    poziomy napięć, chociaż może... ale pewnie skończyłoby się na generatorze.

    Pozdrawiam

    DD