  • Data: 2019-05-10 15:25:03
    Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze:

    >Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje
    >serwisowe nie był potrzebne.

    No przynajmniej dobrali takie, zeby przez 5 lat nie mial awarii.

    >Nie obawiaj się, przecież dobrali, "odpowiedni" typ plastiku :P

    O ile na te 120 st C plastik daje sie dobrac, to wytrzymalszy od stali
    moze byc trudno.

    Tylko po co - przeciez to ma sluzyc do utrzymania oleju, a nie do
    wygladzania progow zwalniajacych.

    >Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo
    >podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika:
    >https://archiwum.allegro.pl/oferta/misa-miska-olejo
    wa-andoria-2-4-td-i7145260713.html
    >Ale aluminium z niej by starczyło na kilka takich z VW ATQ :)

    Minely, ale ... stalową miske jakos przedziurawilem.

    Nawiasem mowiac ... jakos te silniki stawiaja przed montazem, to moze
    plastikowa miska wytrzymuje ?

    J.