-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
Date: Mon, 06 Jul 2015 15:52:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <mne173$icb$1@node2.news.atman.pl>
References: <5595a2e6$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<mn48od$9kv$1@dont-email.me> <559621d3$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<559630de$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
<559643b0$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
<142hpo6s0k00s$.dlg@myjk.org>
<5596764a$0$8374$65785112@news.neostrada.pl> <pvivfxgcfy82$.dlg@myjk.org>
<mn6ds4$btc$1@srv.chmurka.net> <7...@m...org>
<mndhnh$a1o$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1436190755 18827 83.142.198.226 (6 Jul 2015 13:52:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2015 13:52:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <mndhnh$a1o$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565385
[ ukryj nagłówki ]On 2015-07-06 11:28, re wrote:
> Takie rozwiązanie "w jezdni" jest lepsze niż ścieżka wydzielona w chodniku.
> Rowerzysta jest dla kierowcy pojazdu widoczny ZAWSZE, czy to w lusterku,
> czy w którejś szybie (manewr zmiany pasa jest łatwiejszy). Wprost w
> przeciwnie gdy ścieżka jest wydzielona w chodniku i trzeba się nieźle
> spinać żeby rowerzystę zauważyć przy wykonywaniu manewru skrętu -- a i tak
> nie zawsze się to udaje pomimo zachowania ostrożności.
> ---
> Znaczy rowerzysta, który jedzie z prawej strony samochodu jest widoczny
> ?
Tak - nie używasz prawego lusterka jak zmieniasz pas na "bardziej
prawy"? Jest widoczny, jak każdy inny. Natomiast jak jest 5 metrów w bok
to już mocno średnio. Sam mimo, że na rowerzystów bardzo uważam takiego
"ustrzeliłem" (jechał chodnikiem). Po prostu mimo, że patrzyłem to go
nie zauważyłem.
Co więcej mając po prawej wyrażnie wyznaczony pas zdajesz sobie sprawę,
że coś moze nim jechać. Kiedyś spytałem paru znajomych czy nie mają
problemu z dostrzeżeniem rowerzysty na przejeżdzie jak skręcają w prawo
i ten wyjeżdza im "za dupy". Odpowiedź - "niegdy nie miałem problemu, bo
w zasadzie to nie patrzę, jakoś mi w bok nie wjeżdzają, pewnie się boją"
> Musiałyby właśnie mieć zakaz wyprzedzania samochodów nie tylko z
> prawej ale i lewej bo ..j wie kiedy się taki trafi a oczu w d...e nie
> mamy. Lusterko nie wystarcza bo jedzie się do przodu a nie do tyłu i tam
> patrzy gdzie jedzie.
Właśnie po to masz lusterka, żeby nie musieć mieć oczu w dupie. Jak nie
ogarniasz lusterka przy zmianie pasa czy kierunku, to zasadniczo nie
masz umiejętności wystarczających do bezpiecznego prowadzenia samochodu.
Po to masz tam wyznaczony pas dla rowerów, żebyś nie musiał ich się
spodziewać wszędzie.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.15 11:30 re
- 06.07.15 21:20 re
- 06.07.15 22:49 Shrek
- 07.07.15 13:51 re
- 07.07.15 15:19 MadMan
- 07.07.15 16:59 Gotfryd Smolik news
- 09.07.15 20:46 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=