  • Data: 2017-06-19 18:26:43
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    Dnia Sun, 18 Jun 2017 17:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    >Żeby się opłacało, musiałbyś jeszcze zgasić silnik na tym zjeździe.
    >A tak to podobno opłaca się sturlać na najwyższym możliwym biegu

    Musze spojrzec kiedys na komputer, ale IMO - moja vectra zaczyna
    podawac paliwo chyba jeszcze przy obrotach powyzej 850.
    A predkosc wtedy chyba ciagle nieznosnie mala :-)

    A i tak wymagalo by to odpowiedniej gory - zjazd na tyle lagodny, zeby
    samochod nie chcial na luzie duzo szybciej niz ta predkosc graniczna.
    To sie pewnie rzadko trafi na taka gore - i zazwyczaj bedzie inne - za
    male, lub za duze.

    J.