eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczne › Re: Pytanie teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytanie teoretyczne
    Date: Sat, 24 Jun 2017 11:00:54 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 38
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
    <15nvczjn87nsb$.ttjypr8zmt8n$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1498302054 4382 79.173.35.121 (24 Jun 2017 11:00:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 11:00:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608648
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >> Co jest bardziej ekonomiczne :
    >> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
    >> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
    >> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
    >
    > No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
    > terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
    > 100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
    > luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
    >
    > Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
    >
    > No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
    > Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
    >
    > IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
    > Ale tem tempomat to ciekawy.

    :)
    Moze kwestia wiatru?
    Rzeczywiście róznice minimalne.

    Jestem ciekawy jak to ychodzi w LPG, niestety moje LPG nie maja komputerów
    ktore pokazuja spalanie.

    Wychodzi to co ucza na wszystkich szkołach ekonomicznej jazdy -
    najwazniejsze jest to zeby przewidywac czyli nie przyspieszac tam gdzie nie
    ma gdzie jechac i potem trzeba hamowac.
    A to czy sie bedzie hamowac silnikiem czy sila tarcia to juz wszystko jedno
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę,
    bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: