  • Data: 2018-07-19 20:54:06
    Temat: Re: Pytanko do posiadaczy iPhone SE
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fajny dzisiaj tekst w tvnie usłyszałem przy okazji analizy preferencji
    wyborczych młodzieży.
    Padło tam zdanie że ajfony kupują sobie niższe warstwy społeczne żeby
    podnieść swój status :-)

    PS. Już miałem sobie znowu sprawić taki telefon bo ile można siedzieć na
    gimbazowskim androidzie ale nowe wiadomości o problemach po
    aktualizacjach mnie zniechęciły. Jak to w końcu jest? Miały pracować
    dłużej i znowu się nie udało?