  • Data: 2018-08-04 23:17:44
    Temat: Re: Pytanko do posiadaczy iPhone SE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5b50de4f$0$595$65785112@news.neostrada.pl...
    > Fajny dzisiaj tekst w tvnie usłyszałem przy okazji analizy preferencji
    > wyborczych młodzieży.
    > Padło tam zdanie że ajfony kupują sobie niższe warstwy społeczne żeby
    > podnieść swój status :-)

    To może być prawda.
    Ale nie znaczy to wcale że w drugą stronę zachodzi jakaś podobna zależność.

    Jest na przykład inna grupa klientów kupujących iPhone bo cenią sobie
    bezpieczeństwo swoich prywatnych danych. Apple udowodnił parę już razy,
    że jest po stronie klienta w sporach o dostęp do telefonu zahasłowanego
    bez zgody właściciela telefonu przez wymiar sprawiedliwości...

    Nie wiem o czym teraz mówisz...