  • Data: 2019-06-12 18:43:03
    Temat: Re: RAM do Lenovo R61
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Stąd też mój post, żeby wyszukiwarki znalazły jaki RAM pasuje do R61 (Kingston) i do
    nc6320 (Hynix), a jaki nie.
    Szukając przed laty do HP Compaq spotkałem się z opinią, że Kingston jest najbardziej
    kompatybilny i okazało się to prawdą
    (przynajmniej w tym przypadku).
    Inna sprawa, że popełniłem błąd na wejściu zakładając, że 2GB RAM w środku R61 to "na
    pewno" dwa moduły po 1GB każdy, a dopiero przy
    rozkręceniu dla wymiany pamięci okazało się, że siedzi tam jeden Samsung 2GB i można
    było po prostu dokupić drugi bliźniaczy Samsung
    2GB 2Rx8 PC2-5300S-555-12-E3, z tym że przy cenie $7 (czyli 28 złotych) za komplet
    Hynix 2x 2GB nie zastanawiałem się głęboko i
    słusznie, bo taki Samsung kosztuje na aledrogo ponad 60 zł za jedną sztukę z wysyłką.
    W sumie to można używany sprzedać i jeszcze zarobić ;-)

    -----
    > Jedyna na to rada, to wpisywanie w wyszukiwarkę modelu laptopa i pojemność modułu
    pamięci.