    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 19 Jul 2017 03:38:12 -0700 (PDT)
    Subject: Re: RFID RC522
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 19 lipca 2017 11:09:15 UTC+2 użytkownik Zbych napisał:

    > Te czyli które? Bo nie podałeś modelu karty.

    A bo ja wiem? Kupilem zestaw do arduino na allegro i dostalem karte i pastylke.
    Karta ma chyba 4kb pamieci. Pisze z pamięci bo bawiłem sie tym 10 minut w weekend.

    > To zależy od karty. Są takie które mają tylko ID i nic więcej, są takie
    > z pamięcią i bez zabezpieczeń. A są też takie które mają silnik do
    > kryptografii na pokładzie i potrafią też wykryć ataki typu "relay".

    Ta dostępowa sie przeskanowała w czytniku i jakieś dane tam w dumpie byly widoczne.
    Ale pytam właśnie aby sie dowiedzieć czy taka karta ma więcej funkcji (niczego
    jeszcze nie zdążyłem przeczytać na ich temat) i czy po prostu zwykle zczytanie karty
    tylko pokaże pamięć ale że może ma dodatkowe informacje zaszyte typu niezmienialny
    numer seryjny czy jakies dodatkowe interfejsy do danych bardziej chronionych.

    u szyki jakiegos ludka w autobusie?

    > To zależy od typu karty, jest tego mnóstwo. Nie wszystkie informacje
    > dostaniesz bez podpisania NDA.

    ok, czyli trzeba by najpierw obwąchać te karte dostępową jakie ma mozliwosci poza
    zapisaną pamięcią...

    Dzieki za zajawke.