  • 81. Data: 2012-01-18 15:17:37
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 14:48, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > No i? Na całym świecie chodzą. Zresztą i tak przesunęli obowiązek o kolejne
    > 3 lata. A program nowej pierwszej klasy to przypomina program dawnej
    > zerówki.

    Dlatego mam problem bo moje dziecko szykowało się do 1 klasy (miał być
    obowiązek) teraz mogę zostawić w zerówce ale może się nudzić bo znowu to
    samo. Podania do szkoły muszę składać w lutym a ustawy nie ma (jest
    obietnica rządu phiii...)
    A w ogóle to problem jest w klasach 2-3 a nie w tej pierwszej.
    Ale przecież ministerstwo ma to w d...
    "Próbowaliśmy ale się nie udało" normalka.

    > No i?
    W ostatniej chwili się cofnęli. Żałość :-)

    > A dlaczego ubranka dla dzieci mają być uprzywilejowane podatkowo?
    Bo nie muszą być z pełnym Vatem (Anglia)
    A dlaczego lekarstwa mają refundację?
    A dlaczego szkoły są darmowe? :-)

    > Które?

    Ulga na 3 dziecko. Najgłupszy pomysł jaki słyszałem.

    A o służbie zdrowia jesteśmy zgodni. SZKODA GADAĆ :-)

    PS. Najświeższy jest ten węgiel. 90% odbiorców (indywidualni) jest
    zwolniony z akcyzy) 4 kwity, spisanie z dowodu + komplikacje przy
    dowozie. Dowóz =/= sprzedaż. To jest dopiero cyrk.
    Skutek: Temat sprzedaży węgla mamy załatwiony (znaczy sprzedaż leży)
    Miałbym konstruktywny pomysł żeby w podobny sposób załatwić służbę
    zdrowia ale przecież się umówiliśmy że o tym SZKODA GADAĆ. :-)

  • 82. Data: 2012-01-18 15:17:55
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Że pleciesz od rzeczy :P

    Coz, moge odpowiedziec, ze jestes glupi. Zainteresuj sie sprawa.

    sz.

  • 83. Data: 2012-01-18 15:19:10
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 15:06, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 13:51:02 +0100 osobnik zwany gregor
    > wystukał:

    > jak dorośniesz to może pogadamy

    Oj boli, boli, że ja mam możliwość kupienia za 2,31 litr benzyny a ty
    wierny fanatyk Tuskaszenki musisz bulic 5,5 i będziesz, gryzł, kąsał ile
    wlezie byleby wyjść na swoje. Sam dorośnij i przyznaj, że w Polsce
    nierząd nie radzi sobie z obecną sytuacją

    gregor

  • 84. Data: 2012-01-18 15:19:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jasne koncesje powinny dostać tylko polskie firmy państwowe

    To do mnie, o co ci chodzi ?

    sz.

  • 85. Data: 2012-01-18 15:22:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No i? Na całym świecie chodzą. Zresztą i tak przesunęli obowiązek o
    > kolejne
    > 3 lata. A program nowej pierwszej klasy to przypomina program dawnej
    > zerówki.

    A dkaczego przesuneli ?

    sz.

  • 86. Data: 2012-01-18 15:25:59
    Od: gregor <c...@g...pl>

    > Czyli z premedytacją dwa razy oddałeś pusty głos. Chyba tylko po to by
    > się usprawiedliwić, że jednak zagłosowałeś. Równie dobrze mógłbyś nie
    > głosować.

    Tak to prawda ale wolałem iść oddać głos niż nie oddać, tak przynajmniej
    mam czyste sumienie, że głosowałem

    no i dzięki za nieopluwanie mnie oraz wyzywanie jak inni co mądrzejsi ...

    gregor

  • 87. Data: 2012-01-18 15:29:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A dkaczego przesuneli ?

    Szkoły nie są przygotowane na przyjęcie 6-cio latków. W przedszkolu moich
    dzieci uruchomili zerówkę, ponieważ w szkole nie było tylu klas
    przystosowanych dla przedszkolaków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 88. Data: 2012-01-18 15:30:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Szkoły nie są przygotowane na przyjęcie 6-cio latków. W przedszkolu moich
    > dzieci uruchomili zerówkę, ponieważ w szkole nie było tylu klas
    > przystosowanych dla przedszkolaków.

    Ale to nie ty miales odpowiedziec :)

    sz.

  • 89. Data: 2012-01-18 15:32:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ale to nie ty miales odpowiedziec :)

    Przepraszam, poniosło mnie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 90. Data: 2012-01-18 15:50:58
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > W ilu mieszkają w jednym pokoju?

    Conajmniej w 4 żeby było cieplej i było 4 do brydza