  • 31. Data: 2020-01-01 19:31:18
    Temat: Re: Radio FM
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 31.12.2019 o 21:43, z pisze:
    > W myszce logitecha mam zawsze ustawione dodatkowe przyciski na
    > "ciszej" "głośniej"

    Ja mam ich /fortepian/ z klawiszami multimedialnymi. Tedy dod. przyciski
    to [Esc] i [Enter]. Przydałoby się więcej (na myszce), można by dodać 3
    "piętra" nad kręciołkiem, a na każdym po 3 przyciski, eeech.

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 32. Data: 2020-01-02 10:53:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-01-01 17:52, Robert Wańkowski wrote:

    > Jestem otwarty.
    > Sprzętowo jest ok.
    > https://allegro.pl/oferta/tuner-dvb-t-r820t2-rtl-sdr
    -rtl2832u-7873788202?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9
    a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_
    campaign=_ELKTRK_PLA_Komputery&ev_adgr=Akcesoria+(La
    ptop,+PC)&gclid=CjwKCAiAo7HwBRBKEiwAvC_Q8WWTVlMsRMhj
    d449lK9-gnPcNzpcV77i2nQpQqO5t9oh9P8k2KaIOhoC-X8QAvD_
    BwE

    > Muszę poszukać jak wygląda interfejs, bo jak będzie klikanie, aby dostać
    > się do radia, to odpada.

    SDR Sharp i inne podobne softy do SDR raczej niestety w tych kryteriach
    beda wygladaly na dosc skomplikowane w obsludze. Z RTL-SDR jest w tym
    przypadku tez pewien minus, ze zauwazalnie obciaza CPU. takze przy
    regularnym sluchaniu zwyklego analogowego radia gra moze nie byc warta
    swieczki. To jest genialna rzecz do szerokopasmowego odbioru wszelkich
    rodzajow emisji i danych a do radiofonii UKF zbyt duza armata.

    --

    memento lorem ipsum

  • 33. Data: 2020-01-02 13:30:44
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    w artykule <news:5e0b84b5$0$17343$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > A jak z tego wyciągnąć strumień?
    > http://fm.tuba.pl/play/140/2/radio-pogoda-warszawa?a
    ppId=04

    Gdyby było łatwo, pewnie strumienie byłyby dostępne na wymienionej
    stronie. Nie chce mi się dłubać, zwykle słucham radia na telefonie.

    Znalazłem jednak inne miejsce do dłubania, komuś się jednak chciało:
    http://radiomap.eu/pl/warszawa
    i szafa gra (type="audio/mpeg" swoje znaczy):
    http://play.adtonos.com/radio-pogoda
    Na końcu listy są też stacje DAB+ oraz nadające na falach długich
    i średnich, a pod spodem linki do stacji z innych miast (gdyby mapa
    na górze strony nie działała).

    Ciekawostka: Autorem strony jest niejaki Michaił Szczerbak, podobno
    Bułgar, prowadzi też podobną stronę ze stacjami radiowymi reszty
    świata:
    http://worldradiomap.com/polski

    Jeszcze inne linki (asx, m3u, pls, ram) można znaleźć tu:
    http://www.radiostacje.com/
    Linki są ramce, dostępne hurtem tylko przez podgląd źródła:
    http://www.radiostacje.com/polskie_radio.htm
    Radio Pogoda też jest, dla różnych miast, np. Bydgoszcz:
    http://stream10.radioagora.pl/tuba143-1.mp3.m3u
    Warszawa jest tu:
    http://stream13.radioagora.pl/tuba38-1.mp3.m3u
    choć działa też link wygenerowany na podstawie podanego linku do tuby
    (liczba 140 jest kluczowa!):
    http://stream10.radioagora.pl/tuba140-1.mp3.m3u

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 34. Data: 2020-01-02 19:22:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 13:30, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby było łatwo, pewnie strumienie byłyby dostępne na wymienionej
    > stronie. Nie chce mi się dłubać, zwykle słucham radia na telefonie.

    Myślałem, że PPM, zbadaj element i znajdę źródło.

    > Znalazłem jednak inne miejsce do dłubania, komuś się jednak chciało:
    > http://radiomap.eu/pl/warszawa
    > i szafa gra (type="audio/mpeg" swoje znaczy):
    > http://play.adtonos.com/radio-pogoda

    Rewelacja!

> [...]
    > http://stream13.radioagora.pl/tuba38-1.mp3.m3u
    > choć działa też link wygenerowany na podstawie podanego linku do tuby

    Robert

  • 35. Data: 2020-01-02 23:34:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-02 o 10:53, elmer radi radisson pisze:
    > Muszę poszukać jak wygląda interfejs, bo jak będzie klikanie, aby dostać
    > się do radia, to odpada.

    W RadioSure to sobie klikniesz (jest w trayu po otwarciu), wybierzesz
    stację i Ci gra. Możesz nawet nagrywać. Radio Wawa to słucham ze strony
    na oddzielnej karcie i przeglądam inne strony.

    --
    animka

  • 36. Data: 2020-01-02 23:46:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > http://stream13.radioagora.pl/tuba38-1.mp3.m3u
    > choć działa też link wygenerowany na podstawie podanego linku do tuby

    Te stacje to sobie dodałam do listy w Windows Media Player.
    Poszukaj mi stacji z utworami Ramstein-a i Metaliki.

    --
    animka

  • 37. Data: 2020-01-02 23:58:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 23:46, Animka pisze:
    > Poszukaj mi stacji z utworami Ramstein-a i Metaliki.

    A może jeszcze Queen?
    https://www.rmfon.pl/play,61

    Robert

  • 38. Data: 2020-01-03 00:00:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 23:34, Animka pisze:

    > W RadioSure to sobie klikniesz (jest w trayu po otwarciu)

    Toć o radiosure w tym miejscu nie piszemy, ale o rtl-sdr.

    Robert

  • 39. Data: 2020-01-03 11:23:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2020-01-02 23:34, Animka wrote:

    > W RadioSure to sobie klikniesz (jest w trayu po otwarciu), wybierzesz
    > stację i Ci gra. Możesz nawet nagrywać. Radio Wawa to słucham ze strony
    > na oddzielnej karcie i przeglądam inne strony.

    Dlaczego odpisujesz mi na cos czego nie napisalem?

    --

    memento lorem ipsum

  • 40. Data: 2020-01-03 19:53:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>