  • Data: 2018-06-08 13:44:19
    Temat: Re: Re:Czym otworzyć/przekonwertować .vmsg
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Junta EUdSSR" <j...@t...to.lo.to.NA.TO.invalid> napisał w
    wiadomości
    news:pfdpnn$f90$1@faro.eternal-september.org...
    > "Zocha"
    >
    > Sprawdzilem na dokladnie tym samym systemie operacyjnym ktory
    > posiadasz.
    >
    > Okno przegladarki (pobierania plikow) jest waskie i nie widac (na
    > pierwszej/gornej pozycji)
    > wszystkich rozszerzen, co Ciebie dokladnie wprowadzalo w blad.
    >
    > Trzymaj sie i powodzenia w edycji!

    Dziękuje za pomoc i życzenia.
    SMSy mogę odczytywać na PC, teraz spróbuję je przenieść
    do mojego katalogu, a jeśli mi się to nie uda, to przynajmniej
    wydrukować.
    Jest to dla mnie ważne i trochę się denerwuję, stąd pewnie
    mój błąd.
    Teraz w przypadku kolizji/wypadku samochodowego TU
    kontaktuje się z ubezpieczonym przy pomocy SMSów
    i przynajmniej część z nich może okazać się ważnym
    dokumentem. Częśc informacji jest także przekazywana
    e-mailem lub na stronie www. Na wszelki wypadek chcę mieć
    zapisaną dokumentację.

    Jeszcze raz dzięki. Bardzo mi pomogłeś.

    Pozdrawiam