  • Data: 2023-04-22 14:55:07
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Apr 2023 09:37:55 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > (...)
    > bateria...i na koniec padło na OPPO Reno 7 bo sprzedawca pokazał mi jak
    > wyglądają ekrany oled...wystawowych Redmi/Xiaomi. Nie miał 5G ale nachuj
    > (...)
    > Dawno nie miałem tak fajnego telefoniku. Nic się nie krzaczy, nie muli,
    > 3 miesiące bez restartu, ładowanie co 3 dni a nie co chwilę.

    Czasem ktoś znajomy prosi mne o skonfigurowanie czegoś lub przeniesienia
    "wszystkiego" ze starego telefonu na nowy.
    No i wchodzę sobie w ustawienia w tych różnych chińskich urządzeniach i
    praktycznie zawsze czegoś brakuje względem mojego. Pomijam tutaj gorsze
    parametry sprzętowe czy ogólny wygląd.

    A porównywałem z tym, co miałem i mam: ..., S3, S5, S9+. Nowszego na razie
    nie potrzebuję, chociaż bateria już jest wyraźnie słabsza. Daje jej w tyłek
    wielokrotne codzienne ładowanie, bo jak jeżdżę od klienta do klienta, to
    telefon jest w aucie doładowywany. Przy średniej ok 2 godziny rozmów
    dziennie to wytrzymuje cały dzień bez ładowania, na wieczór mam ok. 30%.

    W rodzinie są aktualnie inne: od S8 do S22 Ultra.

    Natomiast podobały mi się np. Motorolki, aczkolwiek ich system bywał nieco
    dziwnie skonfigurowany.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam