    From: KOMTUR <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Roaming DATA NO LIMIT w T-Mobile
    Date: Wed, 24 Aug 2016 11:48:47 +0200

    W dniu 2016-08-24 o 11:05, MK pisze:
    > Czesc,
    > czy ktoś z Was miał już okazje przetestować na sobie jak działa w praktyce
    roamingowa oferta DATA NO LIMIT w T-mobile?
    > Pisza o prędkości 256kb/s to by oznaczalo 2 mbps, tylko czy aby na pewno jest to
    osiągalne? Dodatkowe pytanie czy ta oferta działa we wszystkich zakresach 2G/3G/LTE?

    > Pozdrawiam
    > MK

    256 kb/s to 256 kb/s, pomyliłeś całkowicie pojęcia, myślałeś pewnie o
    256 kB/s czyli 2 Mb/s.
    Pewnie wystarczy to do widżetu pogody, jakiś mail mały się powoli
    ściągnie, ale FB czy taka np WP lub onet to będą mulić niemiłosiernie.
    Zwłaszcza, że jest tam magiczne słówko "DO" 256kb/s czyli może być 16
    kb/s, 32 kb/s i też będzie w porządku.

    Ja wolałem wziąć normalne 500MB transferu niż praktycznie nie mieć
    internetu i udawać tylko, że jestem online.

    Ale zależy jak kto używa internetu w komórce.

    --

    Pozdrówka
    KOMTUR